Lesson study: ein japansk kompetanseutviklingsmodell for matematikklærarar
Permanent lenke
https://hdl.handle.net/10037/1498Dato
2008-05-15Type
Master thesisMastergradsoppgave
Forfatter
Dahl, Olav ErikSammendrag
Gjennom dei siste tiåra har norsk skule vore gjennom fleire omfattande reformer. Trass dette ser ein at norsk skule ikkje presterar særleg høgt i internasjonale undersøkingar når det gjeld ferdigheiter i matematikk. Ein ser derimot at asiatiske land presterar langt høgare. Denne oppgåva tar for seg ein japanske kompetanseutviklingsmodell kalla lesson study. Denne modellen blir gitt ein del av æra for at den japanske skulen er som den er. Modellen handlar om at fleire lærarar går ilag for å utvile si eiga undervising. Dette vert gjort gjennom felles planlegging, undervising med observasjon og diskusjon i ettertid. Deltakarane som utfører lesson study i oppgåva er ein student på praktisk pedagogisk utdanning, ein lærar ved ein vidaregåande skule, ein rettleiar frå Universitet og underteikna. Vekstfaktor var det matematiske temaet som la grunnlaget for forskingstimen. Oppgåva er eit case-studium av denne lesson study, og prøver å belyse korleis lesson study kan vere med å utvikle og forbetre matematikkundervisinga i norske klasserom.
Forlag
Universitetet i TromsøUniversity of Tromsø
Metadata
Vis full innførsel
Copyright 2008 The Author(s)
Følgende lisensfil er knyttet til denne innførselen: