Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorAars, Marianne
dc.date.accessioned2009-12-08T13:24:47Z
dc.date.available2009-12-08T13:24:47Z
dc.date.issued2006
dc.description.abstractDenne rapporten er basert på er et aksjonsrettet prosjekt som har involvert et (ut)forskende partnerskap mellom tre studenter, fem praksisveiledere og to lærere. Vi har hatt studentenes læring i fokus og fulgt ulike læringsaktiviteter på ulike læringsarenaer over en periode på 5 mnd. Det har vært lærerikt for oss alle. Vi har reflektert over studenters læring og gjennom det: over vår egen virksomhet og de ulike arenaers betydning for studenters læringsutbytte.en
dc.format.extent503651 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.identifier.isbn978-82-7389-108-2
dc.identifier.issn0809-8360
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/10037/2267
dc.identifier.urnURN:NBN:no-uit_munin_2017
dc.language.isonoben
dc.publisherEureka Forlagen
dc.relation.ispartofseriesEureka Digital 14, 2006en
dc.rights.accessRightsopenAccess
dc.subjectVDP::Medisinske fag: 700::Helsefag: 800::Fysioterapi: 807en
dc.subjectVDP::Medical disciplines: 700::Health sciences: 800::Physiotherapy: 807en
dc.subjectVDP::Samfunnsvitenskap: 200::Pedagogiske fag: 280en
dc.titleRefleksjon og læring i et aksjonsrettet fagutviklingsprosjekt : erfaringer fra et samarbeid mellom studenter, praksisveiledere og lærere i et nytt, fleksibelt utdanningsforløp i fysioterapien
dc.typeResearch reporten
dc.typeForskningsrapporten


Tilhørende fil(er)

Thumbnail
Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel