Show simple item record

dc.contributor.advisorDyb, Kari
dc.contributor.authorAlvsvåg, Kristin
dc.date.accessioned2021-12-13T13:50:27Z
dc.date.available2021-12-13T13:50:27Z
dc.date.issued2021-11-19
dc.description.abstractI dette masterprosjektet har eg undersøkt korleis doktorgradsstudentar snakkar om Open Access. Dette er ei kvalitativ studie der diskursanalyse er nytta som analysemodell. Målet har vore å få eit innblikk i kva tankar, haldningar og tankar haldningar som finnast blant ferske forskarar ved universitet i Norge. Problemstillingane eg har nytta er: Korleis snakkar doktorgradsstudentar om Open Access? og Open Access – Eit gode eller eit hinder for juniorar i akademia? Under analysen har identifiserte tre tematiske diskursar under Juniorane sin Open Accessdiskurs: Viktigheita av tilgjengeleg forsking-diskursen, Tellekantdiskursen og Røvardiskursen. I arbeidet med analysen har eg nytta to perspektiv som er blitt identifisert i diskursane: Marknadsmetaforar i akademia og Spelereglar for juniorane i akademia. Eit av dei sentrale funna i studien er at diskursane kan bli sett på som ulike sider ved Open Access: Den positive sida, baksida og skuggesida. Hovudargumentet so for Open Access er at forsking skal og bør vera tilgjengeleg for alle fordi det mest forsking er offentleg finansiert. Samstundes er det funne at juniorane meiner at det ikkje nødvendigvis fører til at fleire les forsking.en_US
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/10037/23370
dc.language.isonnoen_US
dc.publisherUiT Norges arktiske universiteten_US
dc.publisherUiT The Arctic University of Norwayen_US
dc.rights.accessRightsopenAccessen_US
dc.rights.holderCopyright 2021 The Author(s)
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0en_US
dc.rightsAttribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International (CC BY-NC-SA 4.0)en_US
dc.subject.courseIDSOS-3900
dc.subjectVDP::Samfunnsvitenskap: 200::Sosiologi: 220en_US
dc.subjectVDP::Social science: 200::Sociology: 220en_US
dc.subjectOpen Accessen_US
dc.subjectopen accessen_US
dc.subjectopen tilgangen_US
dc.subjectopent tilgjengeligen_US
dc.subjectforskningen_US
dc.subjectforskingen_US
dc.subjectdoktorgradsstudentaren_US
dc.subjecttilgjengleg forskingen_US
dc.subjectdoktorgradsstudenteren_US
dc.subjectphd kandiateren_US
dc.subjectphd candidatesen_US
dc.subjectrøvertidsskriften_US
dc.subjectrøvartidsskriften_US
dc.subjectrovdyrtidsskriften_US
dc.subjectpredatory journalsen_US
dc.subjecttellekantssystemeten_US
dc.titleOpen Access - Eit gode eller eit hinder for juniorar i akademia? Ein diskursanalyse av korleis doktogradsstudentar snakkar om Open Accessen_US
dc.typeMaster thesisen_US
dc.typeMastergradsoppgaveen_US


File(s) in this item

Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following collection(s)

Show simple item record

Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International (CC BY-NC-SA 4.0)
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International (CC BY-NC-SA 4.0)