dc.contributor.advisor | Kirkhaug, Rudirudi.kirkhaug@uit.no | |
dc.contributor.author | Steine, Jan-Erik | |
dc.date.accessioned | 2022-10-31T22:14:50Z | |
dc.date.available | 2022-10-31T22:14:50Z | |
dc.date.issued | 2022-05-20 | |
dc.description.abstract | I denne masteroppgaven står begrepet tillit og opplæringslovens §9A-5 av 2017 sentralt. I korte trekk er det sett på sammenhengene mellom §9A-5 og hvordan lærerne opplever tilliten vertikalt og horisontalt i skoleverket – herunder til kolleger, ledere og skolen. | en_US |
dc.identifier.uri | https://hdl.handle.net/10037/27204 | |
dc.language.iso | nob | en_US |
dc.publisher | UiT Norges arktiske universitet | en_US |
dc.publisher | UiT The Arctic University of Norway | en_US |
dc.rights.accessRights | openAccess | en_US |
dc.rights.holder | Copyright 2022 The Author(s) | |
dc.rights.uri | https://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0 | en_US |
dc.rights | Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International (CC BY-NC-SA 4.0) | en_US |
dc.subject.courseID | STV-3909 | |
dc.subject | VDP::Samfunnsvitenskap: 200::Statsvitenskap og organisasjonsteori: 240::Offentlig og privat administrasjon: 242 | en_US |
dc.subject | VDP::Social science: 200::Political science and organizational theory: 240::Public and private administration: 242 | en_US |
dc.title | Opplæringslovens §9A5 - en «bremsekloss» for tillit? En kvalitativ studie om lærernes møte med opplæringslovens §9A | en_US |
dc.type | Master thesis | en_US |
dc.type | Mastergradsoppgave | en_US |