Samisk innhold i skolen - kunnskap, rettigheter og mangfoldskompetanse
dc.contributor.author | Andreassen, Bengt-Ove | |
dc.contributor.author | Olsen, Torjer Andreas | |
dc.date.accessioned | 2023-09-05T12:41:13Z | |
dc.date.available | 2023-09-05T12:41:13Z | |
dc.date.issued | 2018 | |
dc.identifier.citation | Andreassen BOA, Olsen TA: Samisk innhold i skolen - kunnskap, rettigheter og mangfoldskompetanse. In: Schjetne E, Skrefsrud TA. Å være lærer i en mangfoldig skole: Kulturelt og religiøst mangfold, profesjonsverdier og verdigrunnlag, 2018. Gyldendal Akademisk p. 130-146 | en_US |
dc.identifier.cristinID | FRIDAID 1594414 | |
dc.identifier.isbn | 9788205512252 | |
dc.identifier.uri | https://hdl.handle.net/10037/30684 | |
dc.language.iso | nob | en_US |
dc.publisher | Gyldendal Akademisk | en_US |
dc.relation.projectID | Norges forskningsråd: 270642 | en_US |
dc.rights.accessRights | openAccess | en_US |
dc.title | Samisk innhold i skolen - kunnskap, rettigheter og mangfoldskompetanse | en_US |
dc.type.version | acceptedVersion | en_US |
dc.type | Chapter | en_US |
dc.type | Bokkapittel | en_US |