Show simple item record

dc.contributor.authorOlsen, Mirjam Harkestad
dc.date.accessioned2023-09-25T11:54:43Z
dc.date.available2023-09-25T11:54:43Z
dc.date.issued2019
dc.description.abstractGjennom flere år har det blitt rettet et stadig sterkere fokus mot elevers psykososiale miljø. Det meldes i media om økende skolepress, flere med psykiske helseproblemer, økende digital mobbing med videre. I august 2017 ble endringer i opplæringsloven kapittel 9A satt i verk, etter et omfattende utredningsarbeid gjennomført av Djupedalutvalget (NOU 2015: 2).en_US
dc.identifier.citationOlsen: Utdanningspolitiske føringer for et psykososialt miljø. In: Olsen, Buli-Holmberg. Psykososialt læringsmiljø, 2019. Cappelen Damm Akademisk p. 11-33en_US
dc.identifier.cristinIDFRIDAID 1777560
dc.identifier.isbn9788202598136
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/10037/31197
dc.language.isonoben_US
dc.publisherCappelen Damm Akademisken_US
dc.rights.accessRightsopenAccessen_US
dc.rights.holderCopyright 2019 The Author(s)en_US
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by/4.0en_US
dc.rightsAttribution 4.0 International (CC BY 4.0)en_US
dc.titleUtdanningspolitiske føringer for et psykososialt miljøen_US
dc.type.versionacceptedVersionen_US
dc.typeChapteren_US
dc.typeBokkapittelen_US


File(s) in this item

Thumbnail

This item appears in the following collection(s)

Show simple item record

Attribution 4.0 International (CC BY 4.0)
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution 4.0 International (CC BY 4.0)