Metabetraktninger om fjernundervisning som utdanningsform : eksemplifisert gjennom studienheten 'Norsk historie'
dc.contributor.author | Skjelmo, Randi Hege | |
dc.date.accessioned | 2023-12-07T09:56:00Z | |
dc.date.available | 2023-12-07T09:56:00Z | |
dc.date.issued | 1995 | |
dc.description | Hovedoppgave i pedagogikk/skoleforskning, våren 1995 | en_US |
dc.identifier.alma | 999508200674702201 | |
dc.identifier.uri | https://hdl.handle.net/10037/31960 | |
dc.language.iso | nob | en_US |
dc.publisher | Universitetet i Tromsø | en_US |
dc.publisher | University of Tromsø | en_US |
dc.rights.accessRights | openAccess | en_US |
dc.rights.holder | Copyright 1995 The Author(s) | |
dc.subject | hovedoppgave | en_US |
dc.subject | pedagogikk | en_US |
dc.subject | skoleforskning | en_US |
dc.title | Metabetraktninger om fjernundervisning som utdanningsform : eksemplifisert gjennom studienheten 'Norsk historie' | en_US |
dc.type | Master thesis | en_US |
dc.type | Mastergradsoppgave | en_US |