Show simple item record

dc.contributor.advisorMoldenæs, Turid
dc.contributor.authorPedersen, Lars Ebeltoft
dc.date.accessioned2012-10-29T08:44:17Z
dc.date.available2012-10-29T08:44:17Z
dc.date.issued2012-06-01
dc.description.abstractIdentitet og omdømme har blitt populære tema både for offentlig og private organisasjoner. Med bakgrunn i den strategiske tilnærmingen sine argumenter om å skille seg ut for å få et god omdømme prøver denne oppgaven å analysere identitetsuttrykkene til Universitetet i Tromsø og Universitetet i Stavanger. Dette for å finne ut om de uttrykker seg likt eller unikt.en
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/10037/4581
dc.identifier.urnURN:NBN:no-uit_munin_4288
dc.language.isonoben
dc.publisherUniversitetet i Tromsøen
dc.publisherUniversity of Tromsøen
dc.rights.accessRightsopenAccess
dc.rights.holderCopyright 2012 The Author(s)
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/3.0en_US
dc.rightsAttribution-NonCommercial-ShareAlike 3.0 Unported (CC BY-NC-SA 3.0)en_US
dc.subject.courseIDSTV-3901en
dc.subjectIdentitet, selvpresentasjon og omdømmeen
dc.subjectVDP::Samfunnsvitenskap: 200::Statsvitenskap og organisasjonsteori: 240en
dc.titleLik eller unik? : en studie av identitetsuttrykkene til Universitetene i Tromsø og Stavangeren
dc.typeMaster thesisen
dc.typeMastergradsoppgaveen


File(s) in this item

Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following collection(s)

Show simple item record

Attribution-NonCommercial-ShareAlike 3.0 Unported (CC BY-NC-SA 3.0)
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-NonCommercial-ShareAlike 3.0 Unported (CC BY-NC-SA 3.0)