dc.contributor.advisor | Olsen, Mirjam H. | |
dc.contributor.author | Kavli, Jon Gunnar | |
dc.date.accessioned | 2017-06-22T09:55:10Z | |
dc.date.available | 2017-06-22T09:55:10Z | |
dc.date.issued | 2017-05-15 | |
dc.description.abstract | Prosjektet tar utgangspunkt i hvordan elever reagerer på at medelever får tilpasset lærestoffet. Gjennom samtaler med lærere ønsker vi å belyse hvordan slike tilpasninger blir akseptert. Prosjektet har følgende problemstilling: «Hva er læreres syn på elevers aksept av ulikhet, knyttet til lærerens bruk av tilpasset lærestoff?» Formålet er å lære mer om elevers aksept av ulikhet fra lærers perspektiv. | en_US |
dc.identifier.uri | https://hdl.handle.net/10037/11173 | |
dc.language.iso | nob | en_US |
dc.publisher | UiT Norges arktiske universitet | en_US |
dc.publisher | UiT The Arctic University of Norway | en_US |
dc.rights.accessRights | openAccess | en_US |
dc.rights.holder | Copyright 2017 The Author(s) | |
dc.rights.uri | https://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/3.0 | en_US |
dc.rights | Attribution-NonCommercial-ShareAlike 3.0 Unported (CC BY-NC-SA 3.0) | en_US |
dc.subject.courseID | PED-3901F | |
dc.subject | VDP::Samfunnsvitenskap: 200::Pedagogiske fag: 280 | en_US |
dc.subject | VDP::Social science: 200::Education: 280 | en_US |
dc.title | Master spesialpedagogikk, tema inkludering | en_US |
dc.type | Master thesis | en_US |
dc.type | Mastergradsoppgave | en_US |