dc.contributor.advisor | Høier, Jorun | |
dc.contributor.author | Holm, Ann Helen Danielsen | |
dc.date.accessioned | 2019-10-30T11:06:27Z | |
dc.date.available | 2019-10-30T11:06:27Z | |
dc.date.issued | 2015-10-30 | |
dc.description.abstract | Studiet omhandler dysfagi og tverrfaglig samarbeid.. Det er en kvalitativ undersøkelse av ulike profesjoner, om hvilke måte kan et internt tverrfaglig samarbeid i en rehabiliteringsprosess være hensiktsmessig i arbeidet med en dysfagi pasient. Dette er et studie gjort på et rehabiliterings senter. Hovedmålet med undersøkelsen var å finne ut hvilke kompetanse de andre profesjonene har om emnet, og hvilke holdninger/verdier som er viktig i et tverrfaglig samarbeid. Ut fra dette få en bredere forståelse av de ulike profesjonenes ansvar i arbeidet med dysfagi pasienter. | en_US |
dc.identifier.uri | https://hdl.handle.net/10037/16524 | |
dc.language.iso | nob | en_US |
dc.publisher | UiT Norges arktiske universitet | en_US |
dc.publisher | UiT The Arctic University of Norway | en_US |
dc.rights.accessRights | openAccess | en_US |
dc.rights.holder | Copyright 2015 The Author(s) | |
dc.rights.uri | https://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/3.0 | en_US |
dc.rights | Attribution-NonCommercial-ShareAlike 3.0 Unported (CC BY-NC-SA 3.0) | en_US |
dc.subject.courseID | LOG-3900 | |
dc.subject | logopedi | en_US |
dc.subject | VDP::Social science: 200::Education: 280::Special education: 282 | en_US |
dc.subject | VDP::Samfunnsvitenskap: 200::Pedagogiske fag: 280::Spesialpedagogikk: 282 | en_US |
dc.title | Dysfagi og tverrfaglig samarbeid. En kvalitativ undersøkelse av ulike profesjoner, om hvilken måte kan et internt tverrfaglig samarbeid i en rehabiliteringsprosess være hensiktsmessig i arbeidet med en dysfagi pasient. | en_US |
dc.type | Master thesis | en_US |
dc.type | Mastergradsoppgave | en_US |