Show simple item record

dc.contributor.advisorBreivik, Jens
dc.contributor.authorJørgensen, André
dc.date.accessioned2021-06-04T08:44:52Z
dc.date.available2021-06-04T08:44:52Z
dc.date.issued2020-06-04
dc.description.abstractDette er en kvalitativ studie med tilrettelegging for læring som tema. Og det siktes til universitetsstudenters tilrettelegging for egen læring ved bruk av strategier som tjener dette formålet. Studiens empiriske grunnlag er basert på seks semistrukturerte intervjuer av seks informanter. Studien undersøker på den ene siden, studentenes kunnskap om tilrettelegging for læring. Og på den andre siden, studentenes praksis når de tilrettelegger for egen læring. Målet med studien var å belyse studentenes kunnskap om tilrettelegging for læring, for så å undersøke om det var sammenheng mellom studentenes kunnskap og praksis. På den måten skulle studien besvare spørsmålet om studentene studerer på en hensiktsmessig måte i forhold til egen kunnskap og teori på feltet.en_US
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/10037/21356
dc.language.isonoben_US
dc.publisherUiT Norges arktiske universiteten_US
dc.publisherUiT The Arctic University of Norwayen_US
dc.rights.accessRightsopenAccessen_US
dc.rights.holderCopyright 2020 The Author(s)
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0en_US
dc.rightsAttribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International (CC BY-NC-SA 4.0)en_US
dc.subject.courseIDPED-3900
dc.subjectpedagogikken_US
dc.subjectVDP::Social science: 200::Education: 280en_US
dc.subjectVDP::Samfunnsvitenskap: 200::Pedagogiske fag: 280en_US
dc.titleUniversitetsstudenters tilrettelegging for læring. En kvalitativ studie som undersøker forholdet mellom studenters kunnskap og praksis angående tilrettelegging for egen læringen_US
dc.typeMaster thesisen_US
dc.typeMastergradsoppgaveen_US


File(s) in this item

Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following collection(s)

Show simple item record

Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International (CC BY-NC-SA 4.0)
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International (CC BY-NC-SA 4.0)