dc.contributor.author | Sagen, Line Melbøe | |
dc.date.accessioned | 2024-01-18T09:29:41Z | |
dc.date.available | 2024-01-18T09:29:41Z | |
dc.date.issued | 2002 | |
dc.description | Opprinnelig utgitt som forfatterens hovedfagsoppgave i pedagogikk - Norsk lærerakademi, Vitenskapelig høgskole for kristendomsstudium og pedagogikk, 2002 | |
dc.identifier.alma | 990300875464702201 | |
dc.identifier.issn | 0807-2698 | |
dc.identifier.uri | https://hdl.handle.net/10037/32612 | |
dc.language.iso | nob | en_US |
dc.publisher | Høgskolen i Harstad | en_US |
dc.relation.ispartofseries | Høgskolen i Harstad skriftserie 2002/12 | |
dc.rights.accessRights | openAccess | |
dc.rights.holder | Copyright 2002 The Author(s) | |
dc.subject | downs | en_US |
dc.subject | syndrom | en_US |
dc.subject | spesialundervisning | en_US |
dc.subject | språkvansker | en_US |
dc.title | 'Da sier jeg heller pannekake-' : om å fremme talespråket til barn med Down syndrom i barneskolen | en_US |
dc.type | Research report | en_US |
dc.type | Forskningsrapport | en_US |