Show simple item record

dc.contributor.authorBjørnsdatter, Oda
dc.contributor.authorSæle, Rannveig Grøm
dc.contributor.authorLåg, Torstein
dc.contributor.authorBorch, Iris Helene
dc.date.accessioned2024-02-22T13:04:48Z
dc.date.available2024-02-22T13:04:48Z
dc.date.issued2024-02-15
dc.description.abstractMange studenter bruker uhensiktsmessig mye tid på ineffektive måter å lære på, og vi ønsket å gjøre noe med dette. En lære-å-lære-intervensjon ble pilotert høsten 2023 på et fellesemne på førsteåret for 600 helseprofesjonsstudenter fra 12 ulike studieprogrammer og med 40 involverte veiledere fra ulike studieprogram. Vi utformet intervensjonen med utgangspunkt i KBCP-rammeverket (McDaniel& Einstein, 2020).en_US
dc.descriptionPosterpresentasjon på Mokta 2024. UiTs årlige utdanningskvalitetskonferanse, 15.02.2024, Tromsøen_US
dc.identifier.cristinIDFRIDAID 2247426
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/10037/33011
dc.language.isonoben_US
dc.rights.accessRightsopenAccessen_US
dc.rights.holderCopyright 2024 The Author(s)en_US
dc.titleEn lære-å-lære-intervensjon for førsteårsstudenter. Erfaringer fra en pilot for helseprofesjonsstudenter.en_US
dc.typeConference objecten_US
dc.typeKonferansebidragen_US


File(s) in this item

Thumbnail

This item appears in the following collection(s)

Show simple item record