dc.contributor.advisor | Skrøvset, Siw | |
dc.contributor.author | Håland, Kjell Arne | |
dc.date.accessioned | 2013-12-12T07:13:51Z | |
dc.date.available | 2013-12-12T07:13:51Z | |
dc.date.issued | 2013-11-14 | |
dc.description.abstract | Stortingsmeldinger og skoleeierprogram levner ikke tvil om at lærerne er den viktigste forutsetningen for elevenes læring, og at skoleleder skal lede skoleutviklingen og det pedagogiske arbeidet på skolen. Hensikten med min studie er å prøve å finne ut hvordan skoleleder gjennom skolevandring kan medvikre til utvikling. | en |
dc.identifier.uri | https://hdl.handle.net/10037/5599 | |
dc.identifier.urn | URN:NBN:no-uit_munin_5317 | |
dc.language.iso | nob | en |
dc.publisher | UiT Norges arktiske universitet | en |
dc.publisher | UiT The Arctic University of Norway | en |
dc.rights.accessRights | openAccess | |
dc.rights.holder | Copyright 2013 The Author(s) | |
dc.rights.uri | https://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/3.0 | en_US |
dc.rights | Attribution-NonCommercial-ShareAlike 3.0 Unported (CC BY-NC-SA 3.0) | en_US |
dc.subject.courseID | PFF-6900 | en |
dc.subject | VDP::Samfunnsvitenskap: 200::Pedagogiske fag: 280::Andre pedagogiske fag: 289 | en |
dc.subject | VDP::Social science: 200::Education: 280::Other disciplines within education: 289 | en |
dc.subject | VDP::Samfunnsvitenskap: 200::Statsvitenskap og organisasjonsteori: 240::Offentlig og privat administrasjon: 242 | en |
dc.subject | VDP::Social science: 200::Political science and organizational theory: 240::Public and private administration: 242 | en |
dc.title | Hvordan kan skoleleder gjennom skolevandring bidra til utvikling av lærerjobben? | en |
dc.type | Master thesis | en |
dc.type | Mastergradsoppgave | en |