dc.contributor.advisor | Stølen, Gerd | |
dc.contributor.author | Daniloff, Merete | |
dc.contributor.author | Andersen, Mariann | |
dc.date.accessioned | 2014-05-19T11:27:14Z | |
dc.date.available | 2014-05-19T11:27:14Z | |
dc.date.issued | 2014-04-12 | |
dc.description.abstract | Hvordan kan vi forstå voksnes læring på arbeidsplassen gjennom å bruke prosjektet tidlig innsats som eksempel? Vi tar utgangspunkt i teoretikerne Lave og Wenger med fokus på situert læring og praksisfellesskap og Knud Illeris forståelse av den voksne som lærende. Tidlig innsats er et prosjekt i Alta kommune som skal lære pedagogisk personale å gi barn som trenger det en tidlig innsats for å forebygge vansker. | en |
dc.identifier.uri | https://hdl.handle.net/10037/6312 | |
dc.identifier.urn | URN:NBN:no-uit_munin_5938 | |
dc.language.iso | nob | en |
dc.publisher | UiT Norges arktiske universitet | en |
dc.publisher | UiT The Arctic University of Norway | en |
dc.rights.accessRights | openAccess | |
dc.rights.holder | Copyright 2014 The Author(s) | |
dc.rights.uri | https://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/3.0 | en_US |
dc.rights | Attribution-NonCommercial-ShareAlike 3.0 Unported (CC BY-NC-SA 3.0) | en_US |
dc.subject.courseID | PED-3900 | en |
dc.subject | VDP::Samfunnsvitenskap: 200::Pedagogiske fag: 280::Allmennpedagogikk: 281 | en |
dc.subject | VDP::Social science: 200::Education: 280::General education: 281 | en |
dc.title | Voksnes læring på arbeidsplassen.
En kvalitativ studie av voksenlæring, sett i lys av prosjektet Tidlig innsats | en |
dc.type | Master thesis | en |
dc.type | Mastergradsoppgave | en |