| dc.contributor.advisor | Lekang, Trond |  | 
| dc.contributor.author | Kubat, Zdravko |  | 
| dc.date.accessioned | 2015-06-22T09:07:17Z |  | 
| dc.date.available | 2015-06-22T09:07:17Z |  | 
| dc.date.issued | 2014-12-22 |  | 
| dc.description.abstract | Studien handler om hvilke lesestrategier og løsingsstrategier elever på 5. trinn benytter seg av når de løser tekstoppgaver i matematikk. | en_US | 
| dc.identifier.uri | https://hdl.handle.net/10037/7777 |  | 
| dc.identifier.urn | URN:NBN:no-uit_munin_7370 |  | 
| dc.language.iso | nob | en_US | 
| dc.publisher | UiT Norges arktiske universitet | en_US | 
| dc.publisher | UiT The Arctic University of Norway | en_US | 
| dc.rights.accessRights | openAccess |  | 
| dc.rights.holder | Copyright 2014 The Author(s) |  | 
| dc.rights.uri | https://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/3.0 | en_US | 
| dc.rights | Attribution-NonCommercial-ShareAlike 3.0 Unported (CC BY-NC-SA 3.0) | en_US | 
| dc.subject.courseID | SPEMG_06-007 | en_US | 
| dc.subject | VDP::Samfunnsvitenskap: 200::Pedagogiske fag: 280::Spesialpedagogikk: 282 | en_US | 
| dc.subject | VDP::Social science: 200::Education: 280::Special education: 282 | en_US | 
| dc.title | Språkets betydning i matematikkfaget - elevers lesestrategier og løsingsstrategier i arbeid med tekstoppgaver | en_US | 
| dc.type | Master thesis | en_US | 
| dc.type | Mastergradsoppgave | en_US |