dc.contributor.author | Olsen, Mirjam Harkestad | |
dc.date.accessioned | 2023-09-25T12:02:24Z | |
dc.date.available | 2023-09-25T12:02:24Z | |
dc.date.issued | 2019 | |
dc.description.abstract | I dette kapitlet vil det bli diskutert hva læringspotensial er. Gjennom en litteraturstudie vil ulike sider ved læring og potensial for læring bli perspektivert. Det vil bli gjort en grenseoppgang mellom sentrale begreper knyttet til læringspotensial. Begrepet vil også bli diskutert med utgangspunkt i tilgrensende begreper som inkludering og en skole for alle. | en_US |
dc.identifier.citation | Olsen MH: Læringspotensial. In: Olsen MH, Skogen K. Læringspotensial, 2019. Cappelen Damm Akademisk p. 11-26 | en_US |
dc.identifier.cristinID | FRIDAID 1693884 | |
dc.identifier.isbn | 978-82-02-59812-9 | |
dc.identifier.uri | https://hdl.handle.net/10037/31198 | |
dc.language.iso | nob | en_US |
dc.publisher | Cappelen Damm Akademisk | en_US |
dc.rights.accessRights | openAccess | en_US |
dc.rights.holder | Copyright 2019 The Author(s) | en_US |
dc.rights.uri | https://creativecommons.org/licenses/by/4.0 | en_US |
dc.rights | Attribution 4.0 International (CC BY 4.0) | en_US |
dc.title | Læringspotensial | en_US |
dc.type.version | acceptedVersion | en_US |
dc.type | Chapter | en_US |
dc.type | Bokkapittel | en_US |