dc.contributor.author | Lekang, Trond | |
dc.contributor.author | Olsen, Mirjam Harkestad | |
dc.date.accessioned | 2023-09-25T12:03:39Z | |
dc.date.available | 2023-09-25T12:03:39Z | |
dc.date.issued | 2019 | |
dc.description.abstract | I kapitlet vil vi ta for oss elevenes psykososiale læringsmiljø og lærerens bruk av teknologi som hjelpemiddel i undervisningen for å fremme et positivt læringsmiljø. Med utgangspunkt i et delprosjekt i en kommune viser vi innovative handlinger beskrevet som individuelle, kollektive og organisatoriske utviklingstrekk og gir noen forklaringer på hvordan teknologi henger sammen med et positivt læringsmiljø i skolen. | en_US |
dc.identifier.citation | Lekang T, Olsen MH: Teknologi for å fremme et positivt læringsmiljø. In: Lekang T, Olsen MH. Teknologi og læringsmiljø, 2019. Universitetsforlaget p. 49-66 | en_US |
dc.identifier.cristinID | FRIDAID 1693891 | |
dc.identifier.isbn | 9788215030456 | |
dc.identifier.uri | https://hdl.handle.net/10037/31199 | |
dc.language.iso | nob | en_US |
dc.publisher | Universitetsforlaget | en_US |
dc.rights.accessRights | openAccess | en_US |
dc.rights.holder | Copyright 2019 The Author(s) | en_US |
dc.title | Teknologi for å fremme et positivt læringsmiljø | en_US |
dc.type.version | acceptedVersion | en_US |
dc.type | Chapter | en_US |
dc.type | Bokkapittel | en_US |