dc.contributor.author | Olsen, Mirjam Harkestad | |
dc.date.accessioned | 2023-09-27T13:23:19Z | |
dc.date.available | 2023-09-27T13:23:19Z | |
dc.date.issued | 2020 | |
dc.description.abstract | Prinsippet om tilpasset opplæring dreier seg om å møte mangfoldet i elevflokken (jf. kapittel 1 i denne boken). Et mangfold vil i skolesammenheng innebære den store variasjonen som er mellom elevene. En av disse variasjonene er knyttet til hvilket læringspotensial elevene har. | en_US |
dc.identifier.citation | Olsen: Tilpasset opplæring når elever har stort læringspotensial. In: Olsen, Haug. Tilpasset opplæring, 2020. Cappelen Damm Akademisk p. 65-92 | en_US |
dc.identifier.cristinID | FRIDAID 1823597 | |
dc.identifier.isbn | 9788202665869 | |
dc.identifier.uri | https://hdl.handle.net/10037/31246 | |
dc.language.iso | nob | en_US |
dc.publisher | Cappelen Damm Akademisk | en_US |
dc.rights.accessRights | openAccess | en_US |
dc.rights.holder | Copyright 2020 The Author(s) | en_US |
dc.subject | Klasseledelse / Classroom management | en_US |
dc.subject | Ledelse av læring / Educational management | en_US |
dc.subject | Læringspotensial / Learning potential | en_US |
dc.subject | Tilpasset opplæring / Individualized instruction | en_US |
dc.title | Tilpasset opplæring når elever har stort læringspotensial | en_US |
dc.type.version | acceptedVersion | en_US |
dc.type | Chapter | en_US |
dc.type | Bokkapittel | en_US |