Show simple item record

dc.contributor.authorSolberg, Mariann
dc.date.accessioned2023-09-29T08:09:22Z
dc.date.available2023-09-29T08:09:22Z
dc.date.issued2021
dc.description.abstractVi må anta at det å høre hjemme et sted, har en betydning for opplevelsen av å være til. Hvilken forskjell kan det gjøre at det er i nord man er hjemme? Hva vil det si å dannes til menneske i nord?en_US
dc.descriptionSource at <a href=https://scandinavianacademicpress.no/boker/a-hore-hjemme-i-verden-open-access>https://scandinavianacademicpress.no/boker/a-hore-hjemme-i-verden-open-access</a>.en_US
dc.identifier.citationSolberg M: Dannelse i nord. Pedagogisk-filosofiske refleksjoner om sted, kunnskap, danning og skole . In: Bostad I. Å høre hjemme i verden. Introduksjon til en pedagogisk hjemstedsfilosofi., 2021. Spartacus p. 171-196en_US
dc.identifier.cristinIDFRIDAID 1966382
dc.identifier.isbn978-82-304-0291-7
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/10037/31293
dc.language.isonoben_US
dc.publisherSpartacus Forlagen_US
dc.rights.accessRightsopenAccessen_US
dc.rights.holderCopyright 2021 The Author(s)en_US
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by/4.0en_US
dc.rightsAttribution 4.0 International (CC BY 4.0)en_US
dc.titleDannelse i nord. Pedagogisk-filosofiske refleksjoner om sted, kunnskap, danning og skoleen_US
dc.type.versionpublishedVersionen_US
dc.typeChapteren_US
dc.typeBokkapittelen_US


File(s) in this item

Thumbnail

This item appears in the following collection(s)

Show simple item record

Attribution 4.0 International (CC BY 4.0)
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution 4.0 International (CC BY 4.0)