dc.contributor.advisor | Popovici, Stefan | |
dc.contributor.author | Berg, Vibeke | |
dc.date.accessioned | 2015-06-21T13:03:22Z | |
dc.date.available | 2015-06-21T13:03:22Z | |
dc.date.issued | 2014-12-12 | |
dc.description.abstract | I denne masteroppgaven har jeg satt fokus på overgangen fra barnetrinnet til ungdomstrinn. Jeg har undersøkt hvordan lærere i ungdomsskolen opplever det å starte opp med nye 8.trinns elever. Spørsmålene til informantene har gått på blant annet informasjonsoverføring og tidsperspektiv i overgangsprosessen. Jeg har gjort denne undersøkelsen for å finne ut om det områder i overgangsprosessen som fungerer bra og om det er områder med forbedringspotensial. | en_US |
dc.identifier.uri | https://hdl.handle.net/10037/7774 | |
dc.identifier.urn | URN:NBN:no-uit_munin_7355 | |
dc.language.iso | nob | en_US |
dc.publisher | UiT Norges arktiske universitet | en_US |
dc.publisher | UiT The Arctic University of Norway | en_US |
dc.rights.accessRights | openAccess | |
dc.rights.holder | Copyright 2014 The Author(s) | |
dc.rights.uri | https://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/3.0 | en_US |
dc.rights | Attribution-NonCommercial-ShareAlike 3.0 Unported (CC BY-NC-SA 3.0) | en_US |
dc.subject.courseID | SPEMG_06-7 | en_US |
dc.subject | VDP::Samfunnsvitenskap: 200::Pedagogiske fag: 280::Spesialpedagogikk: 282 | en_US |
dc.subject | VDP::Social science: 200::Education: 280::Special education: 282 | en_US |
dc.title | Overgang fra barnetrinn til ungdomstrinn | en_US |
dc.type | Master thesis | en_US |
dc.type | Mastergradsoppgave | en_US |