dc.contributor.author | Aars, Marianne | |
dc.date.accessioned | 2009-12-08T13:24:47Z | |
dc.date.available | 2009-12-08T13:24:47Z | |
dc.date.issued | 2006 | |
dc.description.abstract | Denne rapporten er basert på er et aksjonsrettet prosjekt som har involvert et (ut)forskende
partnerskap mellom tre studenter, fem praksisveiledere og to lærere. Vi har hatt studentenes
læring i fokus og fulgt ulike læringsaktiviteter på ulike læringsarenaer over en periode på 5
mnd. Det har vært lærerikt for oss alle. Vi har reflektert over studenters læring og gjennom
det: over vår egen virksomhet og de ulike arenaers betydning for studenters læringsutbytte. | en |
dc.format.extent | 503651 bytes | |
dc.format.mimetype | application/pdf | |
dc.identifier.isbn | 978-82-7389-108-2 | |
dc.identifier.issn | 0809-8360 | |
dc.identifier.uri | https://hdl.handle.net/10037/2267 | |
dc.identifier.urn | URN:NBN:no-uit_munin_2017 | |
dc.language.iso | nob | en |
dc.publisher | Eureka Forlag | en |
dc.relation.ispartofseries | Eureka Digital 14, 2006 | en |
dc.rights.accessRights | openAccess | |
dc.subject | VDP::Medisinske fag: 700::Helsefag: 800::Fysioterapi: 807 | en |
dc.subject | VDP::Medical disciplines: 700::Health sciences: 800::Physiotherapy: 807 | en |
dc.subject | VDP::Samfunnsvitenskap: 200::Pedagogiske fag: 280 | en |
dc.title | Refleksjon og læring i et aksjonsrettet fagutviklingsprosjekt : erfaringer fra et samarbeid mellom studenter, praksisveiledere og lærere i et nytt, fleksibelt utdanningsforløp i fysioterapi | en |
dc.type | Research report | en |
dc.type | Forskningsrapport | en |