Show simple item record

dc.contributor.advisorBartnæs, Morten
dc.contributor.advisorUndheim, Astrid
dc.contributor.authorGillund-Paulsen, Kasper
dc.date.accessioned2024-09-10T04:07:20Z
dc.date.available2024-09-10T04:07:20Z
dc.date.issued2024-05-14en
dc.description.abstractVed å bruke enkeltcasestudie som består av videotranskripsjon, intervju og narrativ analyse, vil jeg forsøke å svare på hvordan historiefortelling gjennom bygging av LEGO kan fremme 2. trinns elevers læring.en_US
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/10037/34599
dc.language.isonoben_US
dc.publisherUiT Norges arktiske universitetno
dc.publisherUiT The Arctic University of Norwayen
dc.rights.holderCopyright 2024 The Author(s)
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0en_US
dc.rightsAttribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International (CC BY-NC-SA 4.0)en_US
dc.subject.courseIDLER-3908
dc.subjectBegynneropplæringen_US
dc.titleÅ bygge en fortelling: Mastergradsoppgave i norsk begynneropplæringen_US
dc.typeMastergradsoppgaveno
dc.typeMaster thesisen


File(s) in this item

Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following collection(s)

Show simple item record

Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International (CC BY-NC-SA 4.0)
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International (CC BY-NC-SA 4.0)